EUROSTAR

20 DE MAIG DE 2023, A LES 20H

Sis clubs rotaris d’arreu d’Europa hem celebrat una vetllada on hem sumat forces per a una acció solidària que s’ha celebrat a Roses (Alt Empordà) dissabte 20 de maig de 2023.

El Rotary Club Roses-Empuriabrava hem celebrat un sopar benèfic amb l’objectiu d’ajudar a Enfilat, formació ocupacional per l’empoderament dels joves exclosos del sistema educatiu ordinari. Una acció impulsada pel projecte Eurostar, on fins a sis clubs rotaris de diferents nacionalitats europees hem sumat esforços per a una acció solidària que recau a l’Alt Empordà. L’emplaçament ha estat lHotel Prestige Goya Park, de Roses.

Els clubs participants som el Rotary Club Roses-Empuriabrava, com a club amfitrió, Rotary Club Neufchâteau (Bèlgica), Rotary Club Koblenz (Alamània), Rotary Club Ile de Ré (França), Rotary Club Yverdon-les-Bains (Suïssa), Rotary Club di Sondrio (Itàlia).

L’objectiu principal ha estat ajudar i donar visibilitat a l’associació Enfila’t i al seu projecte d’acció formativa corresponent a acreditar les assignatures pendents de l’ESO amb l’acompanyament de professionals especialitzats, que es realitza a la seu de lEscola de Noves Oportunitats de Figueres.

A les 20h ha començat l’acte amb el photocall per a personalitats i convidats de la gala. A les 21h, han començat els parlaments i l’inici de la cerimònia i el sopar, que ha acompanyat d’un sorteig solidari i el ball de gala.

El sopar ha recaptat l’exitosa quantitat de 28.000 euros, que que es destinarà al projecte Enfila’t. Ha estat una vetllada inolvidable, que ha comptat amb la presencia tant dels clubs rotaris, com de la presidenta de l’AFPAE, el sr. Joan Plana, alcalde de Roses, així com altres entitats.

AMB EL SUPORT DE

CLUBS COL·LABORADORS