Dijous passat vam tenir el privilegi de compartir vetllada amb dos il·lustres representants de la Fundació Philippe Cousteau, que vetlla per la biodiversitat i bona salut, ara molt fràgil, dels nostres mars.

Van ser presentats per en Domingo Carrillo, company del nostre club, que coordina tots els cursets professionals i d’oci que imparteixen a la fundació.

Ens van delectar amb una interessantíssima conferència del Sr. Roger Figueras Rozas, director de planificació i desenvolupament de la fundació, responsable dels projectes científics; i el Sr. Rafael Lobeto Lobo, patró fundador vitalici i secretari general de la fundació Philippe Costeau, que té la seva seu a Torroella de Montgrí i a l’Estartit.
El pasado jueves tuvimos el privilegio de compartir velada con dos ilustres representantes de la Fundación Philippe Cousteau, que vela por la biodiversidad y buena salud, ahora muy frágil, de nuestros mares.

Fueron presentados por Domingo Carrillo, compañero de nuestro club, que coordina todos los cursillos profesionales y de ocio que imparten en la fundación.

Nos deleitaron con una interesantísima conferencia del Sr. Roger Figueras Rozas, director de planificación y desarrollo de la fundación, responsable de los proyectos científicos; y el Sr. Rafael Lobeto Lobo, patrón fundador vitalicio y secretario general de la fundación Philippe Costeau, que tiene su sede en Torroella de Montgrí y en el Estartit.