Ahir vespre una delegació del nostre Club, vàrem visitar la seu del Rotary Club Castelnaudary.

Vam compartir amb ells la seva reunió ordinària, acompanyats del seu assistent de governador i del seu governador electe, presència que es va aprofitar per donar la benvinguda a dos nous socis i per anunciar la pròxima “jumelatge” agermanament del seu Club amb el nostre.

Anoche una delegación de nuestro Club, visitamos la sede del Rotary Club Castelnaudary.

Compartimos con ellos su reunión ordinaria, acompañados de su asistente de gobernador y de su gobernador electo, presencia que se aprovechó para dar la bienvenida a dos nuevos socios y para anunciar la próxima “jumelaje” hermanamiento de su Club con el nuestro.